min blogg tigger stryk

Som rubriken lyder så tigger min blogg stryk, på riktigt alltså, det är inte kul längre. Både inläggen och kommentarerna kommer inte upp om man inte tycker på f5 så sidas upp..

Från det ena till det andra, ibland så undrar jag varför jag är så engagerad i allting, att jag aldrig kan slappna av och lita på att det blir gjort ändå.. Hm, helt klart något som jag behöver träna på.

Det har varit två mycket intensiva dagar med kusiner samt kusinbarn. Underbart roligt men fruktansvärt jobbigt. Tyckte dessa barn var så söta tills jag fick springa timme ut och timme in i vattenbrynet. Nåväl, motion får jag i alla fall!

Min häst var duktig idag, red ute på LV4 en lång stund, himla fint att rida alldeles vid havet!
Nu efter vilan så känns det verkligen i munen på honom att han har tagit det lugnt. Han som i vanliga fall är så mjuk och fin i munnen är nu stel och okänslig.
Så nu dagarna fram över så blir det massor med övergångar och lydnadsövningar... Bäst är han i alla fall!

Nu ska jag se om jag kan rota fram ett önskeinlägg om Nerus.

Äter by the way morötter och lyssnar på Rolling Stones, otippat värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0