regn och rusk

USCH... Regning och äckligt väder... Inte okej någonstans.. :(

Har pratat med underbara Isabelle i 45 minuter, välbehövt kan jag säga! Tänk så många världsproblem som vi löser tillsammans ;)

Just i denna sekund så sitter jag och väntar på mamma som ska kommer hem med mat vilken sekund som helst. Sedan vankas det träning med Nerus, roligt, har inte hoppat honom på flera veckor i ju med att jag har varit hos Sven Inge. Hoppas han går bra!
Känns jäkligt bra att veta att vi åker till Italien sent tisdag natt, tidigt onsdag morgon beror på hur man ser på saker och ting..
Nåväl, nu ska jag göra vid mig och fortsätta hålla tummarna för att min mamma ska komma snart, byye!

Längtar tills jag kan få sätta igång min fina ponny igen, puss på honom!

Kommentarer
Postat av: Amanda Bjärnskog

Snygg blogg! Vad är det för märke på dina chaps och var har du köpt dem? Du behöver inte svara, riktigt snygga är dom i alla fall! :)

2011-07-28 @ 10:48:50
Postat av: elsa

Tack så mycket! Det är ett par dyonchaps, köptes på böckman center för ca två år sedan. (Säljs dock fortfarande) super bra tycker jag! Har dom till mina Ariat-skor, finns också att köpa på böckman :)

2011-07-28 @ 10:54:54
URL: http://vardagselsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0