snurra min väärld

Herregud vad tiden går fort, det är inte riktigt klokt... Igår avslutades denna härliga falsterbovecka med mys i Höllviken och random nattsällskap på senare kvällen. Härligt!
Inte lika härligt att alla mina pengar är puts väck bortspenderade på saker till min vackra häst... Hmh... Inte bra. Lägger kanske upp bilder sen på vad jag har köpt!
Snackade med Kris igår om eventuell träning, vore kul. Måste rida lite på min häst bara, han vilade ju hela Falsterbo veckan och ska vila när vi åker till Italien nästa vecka.. Ja, så är läget med honom.. Han är allmänt betesfet, men ändå världens lyckligaste ponny skulle jag tro :)
Idag vet jag inte vad som händer riktigt ska ner och rida lite och ska försöka få någon form av klarhet i när jag ska rida Nerus, riktigt längesedan nu eftersom jag var hos Sven Inge.
På tal om Sven Inge så ser det minst sagt mörkt ut för min återkomst dit, har totalt kört ihop sig med träning och utomlandsresande och allt, får ta och ringa honom senare...
Förlåt för ett rörigt inlägg, ska försöka städa lite och sen ska jag försöka få någon klarhet i dagens planer...

Vackra häst!

Kommentarer
Postat av: Neal

Handyman is really good looking! Many hugs from Ireland :)

2011-07-28 @ 11:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0