bra dag!

Vilken bra dag jag har haft tdag, riktigt awesome!
Har ridit fina hästar idag, varav en visning, gick bra, nöjda kunder=nöjd chef :)
Min häst är typ efterbliven, han gick ut idag på eftermiddagen och rullade sig säkert tio gånger, så jäkla sjukt! Så nu är han smutsig som en gris och hans täcke är i stort behov av ett grundligt bad. Skrubbade av det värsta, men det är långt ifrån bra... Ska fota det imorgon så får ni se, fruktansvärt äckligt.
Men han gick super idag när jag red, riktigt fin, bar sig och arbetade superbra!

Från det ena till det andra så tittade jag, annika med fler på filmen The social network, den facebook filmen, ja vad mer kan man säga än att snubben är helt fucking amazing? Kungligt smart.

Aja, nu ska jag fortsätta trycka i mig äpple och försöka hålla mig vaken till nio.
Imorgon kommer det bli en grymt bra dag, massa fina hästar att rida, glada vänner och fint väder, vad mer kan man begära i marsmånad? Jaaadå!


Jag och Zento i somras, saknar :( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0