Haha det går bra nuu.. -.-

Lyckades lyckligtvis få tillbaka men gamla design haha... Inte okej att försvinna sådär... Jag håller just nu på att fixa någon som kan göra en design åt mig, för jag failar stort på den punkten alltså..
Nåväl, ska försöka vara duktig på att blogga, har bara känts fett meningslöst hah.. Inte riktigt okej, ändå, kul att blogga juu.

Testade att rida på den "nya" utebanan idag, vilket underlag vi har fått! riktigt awesome, Handy var riktigt fin!
stort plus på det, nu ska jag jaga någon som är high på bloggkoder, heja mig!

Spelar gitarr för fulla muggar dessutom!

Kommentarer
Postat av: moa

Vad för musik spelar du? :)

2011-10-26 @ 21:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0