Helgen i stort....

I fredags skulle jag egentligen varit med Josse, men hon skulle till Strandbaden, den lilla då, så det blev inget med det. Och Malin skulle passa sin syster med sin mormor så därför söt jag helt i min ensamhet och hade tråkigt... Inte okej.
I lördags var jag iväg med pappa på dagen i stan och köpte en telekabel till min gitarr. Hälsade även på farmor, fina farmor som är så snäll.. <3
Tränade även dressyr för Elisabeth, gick riktigt bra faktiskt, han var mjuk och fin. Lite het i början eftersom han har vilat så mycket i ju med hans hov.
På kvällen kom älskade Felicia till mig, och ja, det var yrt, hahah, saknad människa måste jag säga..

På söndagen så var det allsvenskan, Torns, omgång 2. Och det gick riktigt bra för oss, efterlängtad och välförtjänt vinst. Underbara lag, underbara klubb, finns inget härligare. Ni är så grymma tjejer!
Somnade som en stock klockan halv tio på kvällen, riktigt skönt.


Handy står för bilden, mest för att han är världens vackraste!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis tjejer, det var ni värda!

2011-10-03 @ 10:12:13
Postat av: Isabelle Weber

Hejsan Elsa!



jag är yr!



hejdå

2011-10-03 @ 23:53:02
URL: http://eventingbyisabelle.blogg.se/
Postat av: .... ;) :)

vi vill ha uppdaateriing :D :D

2011-10-17 @ 17:22:19
URL: http://...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0