musik

Fick en fråga av Moa nyss!

Detta är väl ingen fråga som jag egentligen kan skriva endast ett par rader om. Jag har väldigt bred musiksmak och jag lyssnar på det mesa från Beatles till John Mayer. Spelar för tillfället en Beatles låt som heter 'Michelle' väldigt passande eftersom min nyfunna vän heter Michelle! Igår började jag även kolla lite på en Joni Mitchell låt som heter 'A case of you' en riktigt fin låt som kommer bli rolig att jobba med.
Lyssnar givetvis på "ny" musik också, för tillfället så spelas någon random låt i mina högtalare som jag tror heter "I'm sexy and i know it" haha sjukt.
Lite på tal om musik så är jag helt kär i Bob Dylan låten "To make you feel my love" sååå fin den är, finns även med Adele på Youtube.

Imorgon börjar jag kvart i elva med natur och sedan ensemble med mattias på eftermiddagen, sjukt chill, synd att jag är värdelös på bas bara haha, vafan... :(
Riktigt nice dag i alla fall, blir träning på kvällen med båda hästarna, skönt med tanke på att Handy ska i Skabersjö på lördag!

Handy tycker bestämt om Kilmo haha, gulliga dom är!

Kommentarer
Postat av: Anonym

din häst är sååå snygg!

2011-10-27 @ 17:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0