Skabersjö & Nerus

Har inte varit hemma på hela dagen, varit i Skabersjö och tävlat och sen ridit nerus.
Nöjd med min och handys prestation i skabersjö i varje fall, fick ett ner då han hoppade av ett galoöppsprång för tidigt på en oxer så han räckte inte över. Men han kämpade på riktigt bra, min fina ponny. Bättre tempo än förra helgen, så det känns riktigt lovande för framtiden!
När jag kom hem så stod lilla Nerus och väntade på mig. Hoppade honom lite på låga hinder, var riktigt fin han med.
Så jag har haft en superdag och imorgon blir det klubbtävlingar nere på klubben, trevligt, trevligt!
Imorgon kommer det bilder på pappa och handy, haha gulliga dom är!

Kommentarer
Postat av: marty

Såå fina bilder!

2011-10-30 @ 08:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0