Godnatt moder jord

Har haft en riktigt mysig kväll i malmstad med mina föräldrar... Var först och åt grekiskt på Plaka, mycket gott, som alltid! Efter det så blev det bio, män som hatar kvinnor i amerikansk version, inte riktigt lika bra som den svenska tycker jag, men het klart sevärd!
Imorgon ska jag upp tidigt och rida, sedan bege mig till flädie med mamma, behöver lite grejs inför lördag!
Förhoppningsvis så träffar jag bästa Hanne en stund imorgon, behöver verkligen prata ut med någon känner jag.. Usch ja.

Nu måste jag seriöst sova, är bävertrött... Två lagom söta bilder på mig, i ❤ instagram....


Kommentarer
Postat av: Johan

Jag dör, fan vad jag saknar dig.

2012-01-11 @ 00:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0